-
Definicje: bon upominkowy, zwany dalej Bonem - bon na określony zabieg/pakiet zabiegów/określoną kwotę nabywany przez Klienta, zwanego dalej Zamawiającym, dla osoby trzeciej, zwanej dalej Obdarowaną. Placówka YASUMI MEDESTETIC, w której nabywany i realizowany jest Bon (Yasumi w Koninie, ul. Chopina 17a, 62-510 Konin) -
Bony upoważniają do skorzystania z usług/zakupu produktów zgodnie z obowiązującym cennikiem. -
Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty z podaniem numeru Bonu (znajduje się w dolnej części Bonu) pod numerem telefonu, bądź osobiście w gabinecie. -
Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu. Jeśli klient nie posiada bonu ze sobą, wówczas pobierana jest zaliczka w wysokości wartości bonu na poczet wizyty. Następnie po przyniesieniu bonu do gabinetu, zwracana na konto klienta. -
Bon ważny jest przez 6 miesiące od momentu jego nabycia. W innych gabinetach termin ważności może się różnić. -
Bon w bardzo wyjątkowych sytuacjach może zostać wydłużony, po wcześniejszej zgodzie managera salonu, oraz wskazaniu terminu wizyty, który nie podlega już dalszym zmianom. Za dodatkową opłatą, wynoszącą 10% wartości bonu za przedłużenie o 1 miesiąc. -
Zakupione bony nie podlegają zwrotowi, ani wymianie na gotówkę w przypadku ich nie wykorzystania. Dopuszcza się wykorzystanie bonu przez inne, wskazane przez obdarowanego osoby, po wcześniejszej informacji w gabinecie Yasumi w Koninie, jeśli obdarowana osoba nie może go osobiście wykorzystać. -
W przypadku, gdy wartość usługi i/lub nabywanych preparatów przekroczy wartość Bonu, Obdarowany dopłaca różnicę. - W przypadku, gdy wartość usług/preparatów jest niższa, gabinet nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy.
-
Jeżeli Bon obejmuje zabiegi, które z powodu istnienia przeciwwskazań zdrowotnych nie mogą zostać wykonane u Obdarowanego, istnieje możliwość ich zamiany na inne o tej samej lub podobnej wartości. -
Bony nie łączą się z promocjami i rabatami dostępnymi w gabinecie; w tym bonem na pierwszą wizytę 20zł, aktualnymi promocjami w postaci ofert specjalnych. - Bon podarunkowy nie może zostać zakupiony na usługi w promocji z uwagi na długość ważności bonu i zmieniającą się ofertę promocyjną.
-
Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w gabinecie Yasumi Konin, na dowolne zabiegi. -
Bon kupiony w Yasumi w Koninie przy ul. Chopina 17a w Koninie może zostać zrealizowany wyłącznie w gabinecie w Koninie. Jeśli zamawiający wie, że obdarowany może zrealizować bon w innej placówce niż Yasumi w Koninie, proszony jest o przekazanie takiej informacji pracownikom Yasumi w Koninie, celem weryfikacji możliwości takiej realizacji w innych gabinetach. Bądź też zamówienia bonu poprzez stronę www.bony.yasumi.pl -
Bon może być wykorzystany do zapłaty za preparaty i/lub usługi tylko i wyłącznie w okresie jego ważności. Po terminie ważności bonu, nie ma możliwości użycia bonu. - Jeśli klient mimo rezerwacji, nie odwoła jej w wyzaczonym terminie (co najmniej 48h przed planowaną wizytą), wizyta zostaje uznana za zrealizowaną, a wartość wizyty jest odejmowana od wartości bonu.
-
Sposób pakowania Bonu oraz zawarte w nim dodatki (gratisy) zależą od wartości Bonu i dostepnych gratisów. - Yasumi MEDESTETIC w Koninie nie realizujemy bonów typu MyBenefit, Sodexo, TravelPass i innych.
- W przypadku bonu, którego realizacja się rozpoczęła, a została kwota do wykorzystania, maksymalny okres realizacji wynosi 3 miesiące.
-
W przypadku sytuacji nie ujętych w niniejszym Regulaminie decyzje podejmuje manager Yasumi w Koninie -
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zakupu Bonów. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje go w całości. - W celu poinformowania o regulaminie realizacji bonów, każdorazowo do bonu jest dokładana wkładka informacyjna dla klientów.
-
Ochrona danych osobowych: -
Kupujący dokonując Zamówienia, zakupu i rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu zamówień w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchwalenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) tzw. „RODO”. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu zawarcia, realizacji lub rozwiązania umowy sprzedaży Bonów i realizacji Usług. -
Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji umowy (zakup Bonu). -
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Yochi s.jw ul. Chopina 17a 62-510 Konin -
Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty zewnętrzne dostarczające i wspierające systemy teleinformatyczne Administratora, świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Administratora, w tym w celu umawiania wizyt – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych. -
Każdej osobie, której dane są przetwarzane, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. -
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie niezbędnych danych osobowych i adresowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
-
Zasady obowiązujące w gabinecie z uwagi na zagrożenie COVID-19
- Przyjmujemy tylko klientów wcześniej umówionych na zabieg.
- Jeśli klient wykazuje objawy infekcji (kaszel, katar, duszności), prosimy o pozostanie w domu.
- Jeżeli klient jest w trakcie kwarantanny lub ktoś z bliskich na niej przebywa, lub klient miał kontakt z osobą zarażoną, prosimy o pozostanie w domu.
- Wchodząc do salonu klient musi mieć skutecznie zakryte usta i nos.
- Przed wejściem do gabinetu obowiązuje dezynfekcja dłoni, w wyznaczonym do tego miejscu.
- Na terenie salonu obowiązuje zakaz używania, a nawet wyciągania telefonu komórkowego przez klientów.
- Do odwołania, w naszym salonie nie ma poczekalni. Prosimy o nie przychodzenie z osobami towarzyszącymi.
- Prosimy o punktualne przybycie na omówioną godzinę.
- Wszystkie napoje podawane są w jednorazowych kubkach papierowych.
- W przypadku obecności innego klienta w gabinecie, prosimy o zachowanie wymaganego odstępu i zakryte usta oraz nos
- W miarę możliwości, preferujemy płatności bezgotówkowe lub rezerwację wizyt przez moment.pl, gdzie można już wcześniej opłacić swoją wizytę.
- Przed każdym zabiegiem przeprowadzana jest ankieta zdrowia kwalifikująca do zabiegów.
Regulamin strefy Day Spa
- Niniejszy regulamin powstał w trosce o świadczenie najwyższej jakości usług i Państwa komfort w strefie SPA. Naszym pracownikom pozwala na rzetelne i odpowiednie przygotowanie zabiegów w strefie SPA.
- Przed przystąpieniem do każdego zabiegu, każdy gość jest zoobowiązany do wypełnienia karty zdrowotnej, kwalifikującej go do zabiegu.
- W określonych przypadkach personel SPA może poprosić o zaświadczenie lekarskie będące brakiem przeciwskazań do zabiegów. W przypadku braku takiego zaświadczenia, personel ma prawo odmówić wykonania usługi.
- Z usług strefy SPA może skorzystać osoba powyżej 16 roku życia za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego; każda osoba pełnoletnia, nie będąca pod wpływem środków odurzających i/lub alkoholu.
- Strefa Day Spa jest strefą ciszy i relkasu. Dlatego dbając o Państwa komfort prosimy o wyciszenie lub wyłączenie telefonów komórkowych.
- W trosce o najwyższą jakość i komfort wszystkich naszych klientów, prosimy o przybywanie na zabieg punktualnie, zgodnie z godziną rozpoczęcia usługi, co pozwala na przygotowanie się klienta do zabiegu. Umówiona godzina zabiegu jest godziną jego rozpoczęcia.
- W przypadku spóźnienia personel ma prawo odjąć czas spóźnienia od czasu zabiegu, bez redukcji ceny.
- W przypadku spóźnienia 15 minut i braku poinformowania o odwołaniu wizyty, personel ma prawo anulować wizytę w całości.
- Jeśli posiadają Państwo bon, z którego chcecie skorzystać w strefie SPA, prosimy o poinformowanie personelu podczas rezerwacji wizyty.
- Bon jest podstawą realizacji usługi. Prosimy zatem o zabranie bonu ze sobą i okazanie przed wizytą. W przypadku jego braku, personel pobiera zadatek, który zwracany jest po przyniesieniu bonu podarunkowego.
- Jeśli chcecie Państwo dokonać zmian, co do wybranego wcześniej zabiegu, prosimy o informację z co najmniej 3 godzinnym wyprzedzeniem, aby zweryfikować możliwość zmiany, jak i dobrze przygotować dla Państwa zabieg.
- Troska o środowisko i jego zasoby jest dla nas bardzo ważna. Dlatego jeśli nie możecie Państwo przyjść na zabieg z serii DAY SPA z kąpielą, to prosimy nas o tym poinformować z co najmniej 3 godzinnym wyprzedzeniem. Kąpiel jest przygotowywana pod każdego klienta indywidualnie. Nie możecie Państwo przyjść? Prosimy o informację, by oszczędzać wodę i środowisko.
- Całkowity czas trwania masażu jest następujący:
- masaż całego ciała 60 minut
- masaż tyłu ciała 45 minut
- masaż pleców lub karku 30 minut
- masaż twarzy 30 minut
Strefa SPA jest czynna od poniedziałku do piątku od 9.00 do 20.00 i sobotę od 9.00 do 16.00 Do strefy SPA wizyty umawiane są telefonicznie lub przez system rezerwacji online.
Regulamin nabywania i realizacji bonów upominkowych
-
Niniejszy regulamin określa sposób funkcjonowania gabinetu kosmetycznego Yasumi w Koninie, mieszczącego się przy ul. Chopina 17a w Koninie; prowadzącego działalność w zakresie profesjonalnych usług kosmetycznych i kosmetologicznych, medycyny estetycznej, masaży i zabiegów fizjoterapeutycznych. Gabinet prowadzi również sprzedaż kosmetyków/preparatów oraz bonów podarunkowych. -
Klienci mają obowiązek zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do jakiegokolwiek zabiegu oferowanego w ramach usług gabinetu. - Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu gabinetu kosmetycznego oraz stosowaniem się wprost do jego postanowień.
- Gabinet Yasumi otwarty jest w ciągu tygodnia w godzinach od 9.00 do 20.00 oraz w sobotę w godzinach od 9.00 do 16.00
- Gabinet oświadcza, że dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi i pomocy w zakresie świadczonych usług.
- Gabinet oświadcza, że w tym celu prowadzony jest monitoring prowadzonych rozmów, które stanowią materiał szkoleniowy i dydaktyczny, udoskonalający proces obsługi klienta w salonie. Rozmowy te nie są upubliczniane i stanowią tylko materiał szkoleniowy do potrzeb wewnętrznych.
- Gabinet oświadcza, że na terenie salonu zamontowany jest profesjonalny system monitoringu, służący ochronie mienia i zdrowia przebywających w salonie osób.
- Klienci dokonujący rezerwacji usług i odbywający swoje wizyty w salonie, akceptują system monitoringu oraz system monitorowania rozmów telefonicznych.
Klient
-
Klientem może być każda, pełnoletnia osoba fizyczna. -
Dopuszcza się korzystanie z zabiegów osób w wieku powyżej 14 lat, za wyraźną i pisemną zgodą rodzica, lub opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. - Pracownik gabinetu kosmetycznego ma obowiązek zażądania pisemnej zgody od opiekuna na planowany zabieg oraz przeprowadzenia wywiadu kwalifikującego w obecności rodzica, lub opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego.
- W przypadku braku zgody ze strony rodzica, lub opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego, pracownik ma obowiązek odmowy wykonania zabiegu.
- Klienci pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, lub których zachowanie może stanowić zagrożenie (w tym stanowi ono pokrzywdzenie ogólnie przyjętych norm społecznych) dla innych osób przebywających w salonie, nie będą obsługiwani.
Pracownik
-
Każdy pracownik gabinetu kosmetycznego Yasumi w Koninie posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które są weryfikowane przed rozpoczęciem pracy w gabinecie. -
Kwalifikacjami tymi są; wykształcenie zawodowe adekwatne do zajmowanego stanowiska, certyfikaty, szkolenia i atesty, pozwalające na wykonywanie określonych zabiegów. - Pracownik każdorazowo sprawdza i odpowiednio przygotowuje swoje stanowisko pracy, według norm sanitarnych i higienicznych powszechnie obowiązujących.
- Każdy pracownik jest zobowiązany do przestrzegania przepisów BHP, P-Poż
- Jeśli klient zauważy odstępstwo od przyjętych prawnie norm, proszony jest o zgłoszenie takiej sytuacji na adres konin@yasumi.pl
Świadczenie usług kosmetycznych
-
Przed przystąpieniem do zabiegu, pracownik każdorazowo przeprowadza wywiad kosmetyczny w celu ustalenia czy aktualny stan zdrowia, przebyte choroby, aktualnie przyjmowane leki, nie stwarzają ryzyka zabiegowego, oraz by wykluczyć możliwe ryzyko wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych. -
Każdy klient jest zapoznawany z przeciwskazaniami i możliwymi skutkami ubocznymi zabiegu oraz zaleceniami pozabiegowymi. Przystępując do zabiegu klient ma ich świadomość i akceptuje je podpisując właściwą dla danego zabiegu kartę zabiegową. Brak podpisu pod kartą powoduje odmowę wykonania zabiegu po stronie pracownika gabinetu. - Klient stosuje się do zaleceń pozabiegowych, mając świadomość, że mają one wpływ na efekt i skuteczność całej terapii zabiegowej.
- Klient ma obowiązek poinformowania pracownika o chorobach, przyjmowanych lekach, dolegliwościach, przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na skuteczność zabiegu, efekty uboczne lub narażenie się na uszczerbek w zdrowiu. W przypadku zatajenia takich informacji, salon nie ponosi odpowiedzialności za ich wystąpienie.
- Jeżeli zabieg wykonywany jest w serii zabiegowej, której kolejne zabiegi są dłuższe niż 14 dni, klient potwierdza aktualność danych zawartych w karcie klienta.
- Klient jest zobowiązany poinformować o nowych okolicznościach swojego stanu zdrowia, które mogą mieć wpływ na skuteczność i bezpieczeństwo przeprowadzanego zabiegu.
- Klient jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o pogorszeniu się stanu zdrowia/samopoczucia podczas trwającego zabiegu. W przypadku zagrożenia pracownik ma prawo odmówić dalszego kontynuowania zabiegu.
Płatności i cennik usług
-
Gabinet kosmetyczny Yasumi w Koninie oferuje następujące płatności: gotówka, płatność kartą, płatność bonem podarunkowym emitowanym przez ten gabinet w terminie jego ważności lub karnet zabiegowy. - Klient ma również możliwość rezerwacji wizyty online przez portal www.booksy.pl z możliwością płatności online za wizytę.
- Klient po odbytej wizycie jest zobowiązany uiścić opłatę według cennika, który dostępny jest na stronie www.konin.yasumi.pl
- Aktualny cennik dostępny jest na stronie głównej gabinetu. O zmianach cen klienci informowani są każdorazowo w przypadku zaistnienia takiej zmiany przed planowaną wizytą.
- Cennik nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu handlowego. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany ceny w zależności od ilości zużytego preparatu o czym klient jest wcześniej informowany, a zmianę tę akceptuje.
- Gabinet zastrzega sobie prawo zmiany ceny zabiegu w trakcie trwania terapii czy serii zabiegowych informując o tym klienta. Klient zachowuje wówczas prawo do pierwotnej ceny.
- Gabinet nie odpowiada za zmiany cen w cenniku, dokonywanych przez Centralę Yasumi w Kaliszu, na stronach partnera do czego jest uprawniony, o ile wcześniej nie został o tym odrębnie poinformowany.
Rezerwacje usług
-
Gabinet kosmetyczny Yasumi w Koninie oferuje następujące możliwości rezerwacji: telefonicznie pod numerem 605 064 747 lub 063 220 47 47 Osobiście w gabinecie. Przez portal www.moment.pl z możliwością płatności online za wizytę. - Jeśli klient nie przyszedł na planowany zabieg w umówionym terminie lub nie poinformował o tym fakcie na co najmniej 48 godzin przed planowanym zabiegiem, salon ma prawo odmówić dalszych usług w gabinecie. W przypadku posiadania bonu, wartość wizyty jest odejmowana od bonu, a wizyta jest uznana za zrealizowaną.
- Na zabiegi klient przychodzi punktualnie. W przypadku spóźnienie wynoszącego powyżej 15 minut, wizyta jest automatycznie anulowana przez system, a pracownik ma prawo odmówić jej wykonania.
- Niezależnie od powyższego, na wyraźną prośbę klienta, pracownik może przystąpić do zabiegu z zatrzeżniem, że czas trwania zabiegu zostanie skrócony o czas spóźnienia. Pracownik decyduje, które etapy zabiegu będą skrócone, przy czym wartość zabiegu pozostaje bez zmian.
- W przypadku opóźnienia leżącego po stronie gabinetu, żadne z etapów nie zostają skrócone.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wizyty. Wówczas zostanie zaproponowany najszybszy i najbardziej dogodny termin dla klienta.
- W przypadku rezerwacji usług dla 2 lub więcej osób, lub równy co najmniej 2,5 godzinom pracy salonu, gabinet prosi klienta o dokonanie wpłaty zadatku na poczet wizyty w kwocie 50zł za każdą godzinę od osoby. Zadatek należy wpłacić osobiście w recepcji salonu w trakcie rezerwacji wizyty lub na konto gabinetu, co najmniej 48 godzin przed planowaną wizytą. Zadatek przepada w momencie nie odbycia wizyty w salonie.
- Jeśli klient, co najmniej dwukrotnie odwołał zabieg bez zachowania 48 godzin anulacji, wówczas pracownik reerwujący kolejną wizytę ma prawo prosić o zadatek w wysokości 50% umawianej wizyty.
- Każdy zadatek winien znaleźć się na koncie na 48 godzin przed planowaną wizytą. W przypadku braku zadatku, system automatycznie anuluje wizytę, a zwolnione godziny są dostępne dla innych klientów salonu.
- Jeśli klient odwołuje wizytę z zachowaniem czasu anulacji, a wcześniej dokonał wpłaty zadatku, wówczas zostaje on zwrócony w sposób, w jaki została dokonana płatność.
Reklamacje i zwroty
-
Każdy klient ma prawo zgłoszenia reklamacji w terminie maksymalnie 48 godzin od wykonania usługi lub niezwłocznie od wystąpienia skutków niepożądanych, nie później niż 48 godzin od wykonania usługi. Klient jest zobowiązany w przeciągu maksymalnie 72 godzin odbyć bezpłatną konsultację z osobą wykonującą zabieg w celu określenia przyczyn i możliwych rozwiązań reklamacyjnych. - Reklamacje składane są na piśmie, osobiście w gabinecie na wzorze reklamacji lub za pośrednictwem email na adres konin@yasumi.pl Reklamacja taka zawierać musi opis problemu i powody reklamacji oraz dokumentację zdjęciową.
- Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane maksymalnie w terminie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji i osobistego stawiennictwa na konsultacji u specjalisty.
- W przypadku uznania reklamacji za zasadne, gabinet kosmetyczny wykonuje zabieg o tej samej wartości na swój koszt. W tym celu zostaje sporządzony dokument znoszący wzajemne roszczenia stron.
- W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, klientowi przysługuje prawo do odwołania się od decyzji w ciągu 14 dni, pisemnie na adres konin@yasumi.pl lub osobiście w gabinecie.
- Po odejściu od recepcji, gabinet nie uznaje reklamacji zabiegów dotyczących subiektywnych odczuć niezadowolenia klienta z odbytego zabiegu, jeśli zabieg ten został wykonany z obowiązującymi w gabinecie standardami i procedurami oraz nie doszło do narażenia życia lub zdrowia klienta.
- Gabinet nie przyjmuje zwrotów zakupionych kosmetyków/preparatów.
RODO - polityka prywatności w gabinecie Yasumi w Koninie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informujemy:
- Administratorem Twoich danych osobowych jest Yochi spółka jawna będąca franczyzobiorcą marki Yasumi. Yochi NIP 665 302 90 12, mieszcząca się przy ul. Chopina 17a w Koninie.
- Twoje dane osobowe, w szczególności dane wrażliwe, chronione są z najwyższą starannością. W tym celu, wdrożyliśmy m.in. adekwatne procesy i procedury oraz środki mające to zapewnić.
- W gabinecie Yasumi w Koninie przetwarzane są takie dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, informacje o odbytych zabiegach itp. Zostaniesz o nie poproszona/y w trakcie rejestracji lub podczas wypełniania Karty Klienta.
- Usługa kosmetyczna:
- Twoje dane osobowe podawane przez wykonaniem usługi będą przetwarzane, WYŁĄCZNIE w celu realizacji umowy wykonania wybranej przez Ciebie usługi. Podstawę do tego stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy i realizacji usługi oferowanej w w gabinecie Yasumi przy ul. Chopina 17a w Koninie. W przypadku ich niepodania, nie zostanie wykonana zamawiana przez Ciebie usługa.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji usługi oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora Danych tj.:
i) marketingu własnych produktów lub usług,
ii) dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku realizacją usługi – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi terminów przedawnienia roszczeń, art. 117 i nast. ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93. ze zm.).
- Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej, dostawcę usługi systemu do zarządzania gabinetem, dostawcę usługi mailingu, itp. - Usługa newslettera:
- Twoje dane osobowe podawane w formularzu newsletter będą przetwarzane, w celu wysyłki newslettera, czyli m.in. informacji na temat wpisów blogowych, ofert czy promocji.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji usługi newsletter.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie do momentu wycofania przez Ciebie udzielonej zgody/wypisania się z newslettera, a następnie zostaną usunięte, chyba że zdecydujesz się korzystać z naszych usług i pozostawisz je na innej podstawie i we wskazanym Ci celu.
- Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej, dostawcę usługi dystrybucji newslettera.
- Twoje dane nie będą przekazywane do państw trzecich np. USA. Nazwa usługodawcy znajduje się na liście państw, które przystąpiły do porozumienia Privacy Shield. - Formularz kontaktowy:
- Twoje dane osobowe podawane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane, wyłącznie do podjęcia określonych działań na Twoje żądanie, np. w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie wysłane drogą elektroniczną poprzez zapis na stronie Administratora.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przesłania odpowiedzi na Twoją wiadomość.
- Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do udzielania odpowiedzi, a następnie zostaną usunięte, chyba że zdecydujesz się korzystać z naszych usług i pozostawisz je na innej podstawie i we wskazanym Ci celu.
- Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej itp. jeśli okaże się to konieczne. - Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje Ci też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
- Posiadasz też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przez jej cofnięciem.
- Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Regulamin karnetów zabiegowych
-
Klient może nabyć określone zabiegi w postaci karnetów zabiegowych. - Karnety nie łączą się z innymi promocjami w salonie.
- Karnetów nie można nabyć poprzez bony podarunkowe.
- Ważność karnetu zabiegowego jest określona w zależności od rodzaju zabiegu i ilości zabiegów wykupionych oraz częstotliwości wykonywania zabiegów np. karnet 6 zabiegów na endermologię ( 2 razy w tygodniu) ważność 3 tygodnie lub karnet 6 zabiegów na depilację laserową pach (1 raz w miesiącu), karnet ważny 6 miesięcy.
- Karnet może być wykorzystany tylko przez osobę, która wykupiła pakiet i poddaje się serii zabiegowej. Jest to podyktowane troską o kontynuację terapii, jak i uzyskanie pożądanego efektu.
- Wizytę z karnetu można umówić telefonicznie lub przez portal moment.pl wpisując numer karnetu.
- Na wizytę należy stawić się punktualnie, a w przypadku braku informacji o anulacji na 48h przed zabiegiem, wizyta zostaje uznana za zrealizowaną.
- Karnet zakupiony w Yasumi w Koninie przy ul. Chopina 17a w Koninie może zostać zrealizowany wyłącznie w gabinecie w Koninie.
Regulamin karty lojalnościowej
- Karta lojalnościowa jest wydawana każdemu klientowi, który w danym roku osiągnął określony próg wartości realizacji wizyt.
- Karta ważna jest 1 rok od momentu jej wydania.
- Karta uprawnia do zniżki na usługi w cenie regularnej oraz na zakup produktów w cenie regularnej w wysokości 10% od ceny podstawowej.
- Karta nie obowiązuje na zakup bonów podarunkowych i karnetów zabiegowych.
- Karta może być przedłużona na kolejny rok, w przypadku kiedy klient zrealizuje wartość zabiegów w określonej przez gabinet kwocie.
- Karta nie może zostać przekazana innej osobie niż uprawnionej do żniżek w gabinecie.